4 תשובות
היי קודם כל תכף יעבור תכף יש לך. עלייה לתורה ואז תוכל לצאת לנשום אוויר

דבר שני תמצא משהו שיעסיק אותך כי אנחנו לא יודעים מתי הקורונה תעבור

דבר שלישי מוזמן לפנות אליי אם בא לך להתעודד
רוב האנשים שנכנסים לדיכאון בסגר זה בגלל שכל יום נראה כמו כל יום. אין חידוש.

תנסה לעשות ספורט
ללמוד לצייר
תצא לעשות סיבוב בחוץ
יקר,
מהמילים שכתבת עולה תחושת ייאוש וחוסר אונים. יגון עמוק ולא רצוי משתלט על ימיך ואתה לא מוצא את הדרך למגר אותו. כאילו ענן אפור מכסה את גופך ומשרה עליך רוח נכאים. נראה שהקושי לצאת מהתחושות העגמומיות הללו שובר את ליבך... יום בר המצווה מתקרב ובמקום לשמוח לקראתו אתה כאילו עטוף במרה שחורה... בחרת לשתף ולכתוב פה את שאתה מרגיש, יתכן שזה הצריך כוחות ... ביטוי לתקווה ורצון להישמע, להיעזר, להיתמך.

יקר, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. ייתכן שיש מישהו שיוכל להיות שם למענך לאוזן קשבת, שניתן יהיה לשתף בתחושות שאתה חווה..

אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכל, אם תרצה בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחר להביא וינסה להיות שם בשבילך.

שלך,
מתנדבת סה"ר
ראשית לבכות זה לא רע זה פורקן ואחרי כן מרגישים הקלה
שנית כולנו עוברים תקופה קשה
שלישית מבטיחה לך שזה יעבור ונחזור לשגרה