6 תשובות
לומדים על אנזמים ואז מקבלים במבחן מזדיין 64 ואז עוד מבחן 65 מה זה החרא הזה
שואל השאלה:
ואז פורשים לגאוגרפיה^
אנונימית
האמת לי דיי קל כי החומר מעניין אותי אבל זה אינדיבידואלי ואיך את עם החומר
ולומדים על גוף האדם צמחים תאים אקולוגיה וכו
המבחנים לדעתי דיי סבבה כי ברובם הם אמריקאי מה שיותר קל כי בדוק התשובה שם את רק צריכה לעלות על מה הנכונה אבל זה כן כמות חומר שצריך להבין ולזכור
על גוף האדם ובעיקר התא, המבחנים די קשים
מערכת הנשימה , הומיאוסטזם , מבנה התא
זה קשה ואת מריכה להשקיע מהזמן שלך מלא!! זה ים חומר שלא נגמר! גוף האדם, מערכות האדם, הומיאוסטאזיס, התא ומבנה התא מעבר מדנ"א לחלבון ועוד מלא מלא דברים אקולוגיה מיקרוביולודיה בקיצור בהצלחה אני סיימתי כבר 5 יחל ביולוגיה