8 תשובות
אתם לא רציניים נכון? זה לא מחזור, זה תופעת לוואי. עוד כמה תנסו לשקר לעצמכם ש"כלב זה חתול" בנוגע לכל תופעת לוואי שצצה? אם זה רק היה מחזור הן לא היו מתלוננות וזה לא היה מגיע לתקשורת על סמך מחזור, לפעמים אני חושב שאנשים מנסים לשחק אותה בורים בכוח...
ואם זה תופעת לוואי אמיתית, סימן שהיא פוגעת ברחם וגורמת לדימום וגינאלי. מה שיכול לפגוע בפוריות או להוביל לעקרות, ואתם מאוד בורים אם אתם עושים דה לגטימציה לפחד של שואלת השאלה ומבטיחים לה דברים שאין לכם מושג בעתיד מה יהיה.
ואם זה תופעת לוואי אמיתית, סימן שהיא פוגעת ברחם וגורמת לדימום וגינאלי. מה שיכול לפגוע בפוריות או להוביל לעקרות, ואתם מאוד בורים אם אתם עושים דה לגטימציה לפחד של שואלת השאלה ומבטיחים לה דברים שאין לכם מושג בעתיד מה יהיה.
אנונימי
זאת תופעה מאוד נדירה, ועדיין לא בטוחים שיש קשר לחיסון. זה בבדיקה.
אבל גם אם זה קורה זה עובר, וממש לא נכון שזה גורם לפגיעה בפוריות או עקרות
אבל גם אם זה קורה זה עובר, וממש לא נכון שזה גורם לפגיעה בפוריות או עקרות
לפני שאת קובעת בצורה נחרצת שזה ממש לא נכון איזה הוכחה יש לך? לפני שניה אמרת שזה בבדיקה, איך כבר החלטת שזה לא נכון
אנונימי
אמרתי שהקשר לחיסון בבדיקה. לא אמרתי שאין תופעה כזאת, אמרתי שהיא לא משפיעה על הפוריות
כולם נהיו אפידמיולוגים...
אנונימי
לא, אבל מקשיבים לכאלה ולא לפוסטים בפייסבוק שנכתבו על ידי אנשים שלא מבינים ברפואה
מה שתגידי
אנונימי
זוהי תופעה שקרתה לנשים בודדות בלבד והרופאים נמנעים בינתיים מהקביעה שהיה קשר בין הדימום לחיסון.
הסיכון שלך להפצע או חס וחלילה למות מנסיעה ברכב (תאונת דרכים) גבוהה פי כמה וכמה מהסיכון שלך לחוות תופעות לוואי חמורות מהחיסון, ועדיין אני מניח שאת כן עולה על אוטובוסים/רכבים.
כלומר, מבחינה רציונלית אין שום סיבה לפחד.
הסיכון שלך להפצע או חס וחלילה למות מנסיעה ברכב (תאונת דרכים) גבוהה פי כמה וכמה מהסיכון שלך לחוות תופעות לוואי חמורות מהחיסון, ועדיין אני מניח שאת כן עולה על אוטובוסים/רכבים.
כלומר, מבחינה רציונלית אין שום סיבה לפחד.
באותו הנושא: