8 תשובות
3 חודשים אם את מתחילה בדיוק ב16 וחצי אם אחרי אז בערך חודשיים כזה
תלוי בן כמה אתה
אם אתה ישר מתחיל לשיעורי נהיגה שבועיים של כפולות עושה רישיון טסט
בחודש אתה מסיים אפילו עד שנקבע לך טסט
ככה חבר שלי עשה
אם אתה ישר מתחיל לשיעורי נהיגה שבועיים של כפולות עושה רישיון טסט
בחודש אתה מסיים אפילו עד שנקבע לך טסט
ככה חבר שלי עשה
חודשיים.
לעשות שיעורים כפולים 3 פעמים בשבוע, זה נראה לי מספיק, כי זה יוצא בסך הכל 40+ שיעורים בחודשיים.
לעשות שיעורים כפולים 3 פעמים בשבוע, זה נראה לי מספיק, כי זה יוצא בסך הכל 40+ שיעורים בחודשיים.
אחי סיים רישיון על אופנוע וגם על רכב בחצי שנה לדוגמה
תקשיבי אל תסמכי על מי שאמר שבועיים כי אני טחנתי שיעורי נהיגה וזה ממש לא בהכרח טוב
אז שבועיים של כפולות לא בהכרח יעזור ויש מצב שיעשה לך ההפך לגמרי וסתם תעשי מלא שיעורים ותשלמי מלא כסף ובסוף תגשי לטסט אחרי הרבה יותר זמן
אז שבועיים של כפולות לא בהכרח יעזור ויש מצב שיעשה לך ההפך לגמרי וסתם תעשי מלא שיעורים ותשלמי מלא כסף ובסוף תגשי לטסט אחרי הרבה יותר זמן
אנונימית
לא לסמוך?
אם יש לה הכישורי נהיגה בדם
שבועיים של משולשים עוברים
אם יש לה הכישורי נהיגה בדם
שבועיים של משולשים עוברים
בסדר אבל זה לא עובד ככה בדרך כלל
שלא תחשוב שאם טוחנים בשבועיים הראשונים שיעורי נהיגה אז היא תסיים עם זה תוך פחות מחודש, זה לא נכון
מה שקורה זה שסתם מבזבזים מלא כסף על כמות שיעורים מוגזמת בשבועיים הראשונים ולא מתקדמים לשום מקום
שלא תחשוב שאם טוחנים בשבועיים הראשונים שיעורי נהיגה אז היא תסיים עם זה תוך פחות מחודש, זה לא נכון
מה שקורה זה שסתם מבזבזים מלא כסף על כמות שיעורים מוגזמת בשבועיים הראשונים ולא מתקדמים לשום מקום
אנונימית
אם את מתחילה מ16 וחצי, שלושה חודשים
אחרי זה תלוי מתי התחלת ללמוד
אחרי זה תלוי מתי התחלת ללמוד
אנונימי
באותו הנושא: