11 תשובות
ממש לא. ההחלטה בידיים שלך.
יש כאלה שפחות מתאים להם מסגרת של בית ספר ופורחים במקום אחר גם בלי בגרות, אבל בגרות זה כמו הגיבוי שלך, זה כרטיס כניסה להמון מקומות עבודה היום.
שואל השאלה:
אוף זה ממש קשה והתקופה הזאת עוד יותר מקשה ואיך אפשר למצוא פלטפורמות או להתקבל לדברים בלי בגרות או מזל בחיים
צריך הרבה מזל בחיים
כי יש אנשים לא למדו והצליחו מבנאדם שלמד ועשה תואר ומה לא אז לגמרי צריך המון מזל בחיים.
אפשר להצליח בלי בגרות,בודדים הצליחו בלי בגרות אבל זה אפשרי
תלוי באיזה מקצוע את רוצה לעסוק בעתיד.
אם את רוצה לפתוח עסק,כנראה שלא תצטרכי ת.ב
אבל אם את רוצה ללכת ללמוד באוניברסיטה את תצטרכי ככל הנראה בגרות
חד משמעית לא.
רק את מחליטה מה הכל בחיים שלך
תעשי רק מה שאת אוהבת ואיתו תלכי ותשקיעי בו
ותחליטי שזה הכל בחיים שלך
לא
KMP
ממש ממש ממש לא.
הציונים שלך בבית ספר לא יקבעו איזה בן אדם את ואם אתם חכמה או לא.
אפשרי אבל אל תגיעי לזה תנסי לעשות את הכי טוב שלך כי כמו שאמרו ץעודץ בגרות זה לא הכל בחיים אבל זה כן חשוב וזה כן מאוד יקל עלייך להגיע למקומות שאת רוצה
בבית ספר? לא בהכרח.
באוניברסיטה? גם לא בהכרח.
אבל ידע זה כוח.
לאו דווקא לדעת כמה זה שתיים כפול שתיים, ידע כללי.
ללמוד זה כיף, בכללי.