4 תשובות
ינשוף blackhawk
שואל השאלה:
יש אותו כבר מזמן...
הם רואים להביא מסוק אחר, במקום יסעור.
שואל השאלה:
מתלבטים בין ch53k לצ'ינוק, לפי מה שהבנתי
או ינשוף, או יסעור יותר טוב אבל הוא הרבה יותא יקר והצבא לא רוצה לבזבז כזה הרבה כסף או v-22