4 תשובות
ינשוף blackhawk
שואל השאלה:
יש אותו כבר מזמן...
הם רואים להביא מסוק אחר, במקום יסעור.
יש אותו כבר מזמן...
הם רואים להביא מסוק אחר, במקום יסעור.
שואל השאלה:
מתלבטים בין ch53k לצ'ינוק, לפי מה שהבנתי
מתלבטים בין ch53k לצ'ינוק, לפי מה שהבנתי
או ינשוף, או יסעור יותר טוב אבל הוא הרבה יותא יקר והצבא לא רוצה לבזבז כזה הרבה כסף או v-22
באותו הנושא: