2 תשובות
קודם כול תגידי למורה שתבין את המצב ותנסה לעזור,תציבי לעצמך לאט לאט יעדים נגיד להיכנס לשיעור הזה והזה וככה לאט לאט ותנסי לחזור לחברים ולדבר איתם,אני מקווה שעזרתי
תדברי אם המורה שלך להתחלה תציהי יעד להוצי בגרות ואז תעשי את זה במעשים שלך ותראי להם שאת הוצאת תעודת בגרות
באותו הנושא: