4 תשובות
תחשבי שאחרי שתעשי דבר שאת אוהבת, את תרגישי הכי טוב בעולם :)
את יודעת שאת הולכת למות נכון?
כיאלו ליטרלי למות
אז קדימה תעשי את זה לפני
את מסוגלת, את מדהימה ואת מושלמת, תעשי מה שאת אוהבת ותשקיעי בו, את מסוגלת לזה ואני מאמינה בך, פשוט תמשיכי לנסות❤
קודם כל ממש ממש לגיטימי לא לרצות לעשות משהו. זה שאת אוהבת לעשות אותו, לא אומר שבא לך כל רגע כל שנייה.
אם תכריחי את עצמך לעשות אותו, זה יהפוך לחובה לא כייפית. אז דבר ראשון- תהיי סבלנית עם עצמך, אם זה לכייף, תעשי את זה רק כשמתחשק לך :)

דבר שני, אם את פוחדת להתחיל דברים, ומתייאשת באמצע, יכול להיות שאת פרפקציוניסטית? יכול להיות שאם משהו לא יוצא לך מושלם אז את מרגישה שהוא לא שווה בכלל?
אם כן, תדעי שיש מקום בעולם לדברים לא מושלמים, למשל, אנשים. אנשים הם לא מושלמים, ולא כל דבר שתעשי יהיה מושלם וזה ממש בסדר. תדמייני שתינוק היה מנסה ללמוד ללכת והיה מפסיק כי הוא נפל. לא כל צעד יצא מושלם. וזה בסדר כי ככה לומדים.