6 תשובות
יאפ.
את יכולה לגלות או לחשוד, אבל זה גם יכול להשתנות ככל שאת גדלה ומכירה את עצמך. הרבה בנות חושבות שהן סטרייטיות, ומגלות יותר מאוחר שהן בי
אפשר לחשוד כי כבר יש התחלה, אבל לקבוע הגדרה בגיל כזה צעיר זה בלתי אפשרי.

תתבכיינו, אבל זאת עובדה.

נטייה מינית מתחילה כשיש כבר מיניות, כלומר מגיל ההתבגרות. בגלל ההורמונים והשינויים שיש באדם, הוא לא יכול לקבוע מראש דבר כזה.

לדוגמה חלק מהביסקסואלים הם בכלל סטרייט, פשוט החליטו בגלל כמות מאוד קטנה של משיכה, עוד חלק של אהבת חברים שמובנת לא נכון, ועוד הרבהה שכנוע פנימי מזוייף.
ילדה בת 14 לא יכולה לקבוע שהיא בי כמעט אף פעם, כי גם אם היא רוצה "להרגיש קרוב" לבנות - זו לא נטייה מינית!


אז פשוט תנו לאנשים לחיות עד גיל שבו הם מכירים את עצמם בלי הפצת שטויות.
כן ברור