9 תשובות
לא מוקדם, אם את מוכנה זה בסדר לגמרי
לא, זה כל היופי של גיל ההתבגרות.
גיל בוא הכל מתגלה לראשונה, גיל בוא אתה מרגיש הכל לראשונה.
אין ממש בעיה בזה, סך הכל עוד משהו חדש לחיים.
זה בסדר גמור ולא מוקדם
אנונימי
נראלי סביר גם לי החבר הראשון היה בגיל הזה , אמנם מתחרטת אבל כל אחד והסיפור שלו
אני חושב שזה מוקדם מידי וגם מה הקטע של זוגיות בגיל הזה אם כנראה לא תתחתנו בסוף...
לא מוקדם, גם לי היה, פשוט לקחת בחשבון את הסיכוי המציאותי והקיים שתפרדו אבל בכל זאת להנות מהמסע ולאהוב כמה שיותר
אני מכירה כמה בנות שבזוגיות מגיל 15 והן היום בנות 20/21
הסבירות שקשר מגיל כזה יחזיק הוא נמוך אבל למה לא לקחת צאנס שאולי זה כן יקרה ?
חוץ מזה גם אם זה רק לזמן קצר זה כיף, להתנסות קצת ללמוד על עצמך, על מה את אוהבת ומה את רוצה בגבר/באישה... למה לא ???
תלוי בך, אם את מרגישה שאת מספיק מוכנה ובוגרת בשביל להיות בזוגיות עם מישהו אז כן למה לא?