7 תשובות
פיצה
פיתה שווארמה
פיצה יאמי
אני אפתח בתפוח. משם זה יתפתח לחצי מקרר:)
המבורגר / להכין עוגיות / פסטה
כפי שsugar angel אמרה, בצום נהוג להתחיל במשהו יחסית קל ואז להתקדם להרבה מטעמיםם, אני לא צמה אבל אכן
שואל השאלה:
^ לא יקרה אצלי.
מנסיון
אני ישר אוכל הרבה.
^ לא יקרה אצלי.
מנסיון
אני ישר אוכל הרבה.
אנונימי
באותו הנושא: