6 תשובות
תפסיקי לתקשר איתם, אחר כך הם יבינו מה פיספו.
אם לא עובד בטוב אז צריך לבוא ברע.
אם לא עובד בטוב אז צריך לבוא ברע.
תשבי איתם לשיחה ותסבירי להם בדיוק מה שהסברת פה
תדברי איתם
שואל השאלה:
זה לא רק היא,זה גם אבא שלי..
זה לא רק היא,זה גם אבא שלי..
אנונימית
תדברי איתה בת אנוש יקרה
דברי איתם, תבקשי ללכת לדיאטנית. זה מה שעשיתי ועדיין קשה לי וכשאני ואמא שלי רבות אכשהו זה תמיד מגיע לדיבורים על זה אבל בסופו של דבר אכפת לה ממני
אנונימית
באותו הנושא: