5 תשובות
שתדעי לך המצלמה בגלאקסי דועכת עם הזמן יכול להיות שבהתחלה זה יהיה סבבה ובסוף תגיעי למצב שאת לא תוכלי להצטלם עדיף לך כבר אייפון
בובספוג מה זה השטויות האלה?
לפחות אל תשקר. היה לי גלאקסי 4 שנים ולא נהרס.
שואל השאלה:
אני לא אוהבת אייפון זה לא נוח והוא נהרס מהר יותר, גלאקסי יותר נוח לי
אנונימית
הגלאקסי הכי חדש שיצא עם מצלמה שהיא כפול 3 יותר טובה משל אייפון
אבל בכללי כל גלאקסי שהוא a משהו יש לו מצלמה טובה מאוד ביחס למחיר (שהוא בערך 800-1300) יש a70 a71 וכאלה