7 תשובות
מסכימה איתך
כל ההחלטות של הממשלה כושלות, אני לא מתפלאת
חחח נראה לו
מזל שאני ביב ונשאר לי רק מתמטיקה ותקשורת
מזל שאני ביב ונשאר לי רק מתמטיקה ותקשורת
פאק איט אני לא אדחה את התכנונים שהיו לי לחופש רק בגלל התנהלות כושלת של ממשלה פח.
אני לא באה ביולי
אני לא באה ביולי
אנונימית
הם לא, אחראית איגוד המורים כתבה בפייסבוק שלא נשארים אפילו יום אחד יותר ומי שרוצה להמשיך ללמד זה יהיה במסגרת "לימודי קיץ"
אין לך שום סיבה ממשית לדאגה..
זה לא יקרה בשום יקום.. זה כבר רעיון שעלה הרבה פעמים בהרבה מאוד שנים לקצר את חופשת פסח, לקצת את החופש הגדול.. זה עורר כל כך הרבה התנגדות מכל כך הרבה גורמים וזה נושא כל כך שנוי במחלוקת שייקח עוד הרבה זמן שיחליטו על זה וזה בטוח לא יקרה השנה..
זה לא יקרה בשום יקום.. זה כבר רעיון שעלה הרבה פעמים בהרבה מאוד שנים לקצר את חופשת פסח, לקצת את החופש הגדול.. זה עורר כל כך הרבה התנגדות מכל כך הרבה גורמים וזה נושא כל כך שנוי במחלוקת שייקח עוד הרבה זמן שיחליטו על זה וזה בטוח לא יקרה השנה..
אני סבבה עם זה ביבי אמר לי בטלפון שהוא במקום זה מקצר שירות צבאי לשעה וחצי בקרייה
אנונימי
באותו הנושא: