אני מנסה להתחבר לחברות חדשות ואני צריכה עזרה לרעיונות ליצור קשר
אני דיי ביישנית ואני לא יודעת איך ליצור עם בנות קשר. אני לא מהבנות ששולחות הודעה של היי מה קורה אני זה וזה ואני אשמח להכיר, לדעתי זה סתם מביך. בקיצור אם למשהו יש רעיונות לאיך ליצור קשר וזה מההתחלה כי אנחנו לא מכירות בכלל. תודה לכל העונים.