5 תשובות
עם ילדות מהכיתה תנסי להצטרף לשיחה אולי לראות מישהי שאוהבת משהו כמוך ולהתחיל לדבר איתה על זה
הייתי שם דבר ראשון נתקי קשר עם כל החברות הרעילות שלך וספרי להם גם למה בצורה עדינה כי דבר כזה יכול ממש לפגוע דבר שני זה אולי לא יהיה קל ואת תיהי לבד לתקופה את צריכה לחזק את האופי שלך ןלסמוך על עצמך ורק אחר כך תלכי להכיר אנשים לא רעילים להכניס לחייך אני גם בידיוק באותו שלב
שואל השאלה:
אבל אני לא סתם אלך במסדרון של בית ספר ואתחיל לדבר עם מישהו...
לדבר עם אנשים כאן לנסות לדבר עם אנשים חדשים באינסטגרם ובבית ספר ובחוגים כשנחזור לשגרה או להרשם לחוג אם את לא באחד ולנסות להכיר שם בנות..
למצוא איתם נושא משותף ולהתחיל לדבר על זה