2 תשובות
אוי הלוואי עליי תהני
וואי נראה לי מה זה כיף... אף פעם לא היה לי. את זוכרת את כל מה שקרה לך בחלום?
ומה פתאום להרגיש אשמה, לא עשית שום דבר שהוא לא בסדר. פשוט תהני מזה!
ומה פתאום להרגיש אשמה, לא עשית שום דבר שהוא לא בסדר. פשוט תהני מזה!
באותו הנושא: