2 תשובות
כמו שמלפפון אמר תה עם דבש ולימון וג'ינג'ר טוב רצח, לשתות מלא מים באופן כללי, אולי מקלחת ארוכה חמה שטיפה תחמם אותך ותעשה לך טוב, מרק עוף או אחר, לאכול דברים עם ויטמין סי (פירות הדר וזה)...
לא ממש יודעת מה להגיד לך זה לא קרה לי אף פעם אבל פחות מומלץ נגיד לשתות אלכוהול כי זה מקרר את הגוף אבל אני מקווה שתרגישי טוב יותר תעדכני:)
לא ממש יודעת מה להגיד לך זה לא קרה לי אף פעם אבל פחות מומלץ נגיד לשתות אלכוהול כי זה מקרר את הגוף אבל אני מקווה שתרגישי טוב יותר תעדכני:)
הרבהה תה עם דבש ולימון
ואין מה לעשות צריך כדורים אם את יכולה
ואין מה לעשות צריך כדורים אם את יכולה
באותו הנושא: