3 תשובות
תשכחי ממנו
אין הרבה מה לעשות
אם באמת בא לך תנסי להתאמץ לפתח שיחה
סיכוי נמוך שיצא משהו
אין הרבה מה לעשות
אם באמת בא לך תנסי להתאמץ לפתח שיחה
סיכוי נמוך שיצא משהו
חצי שנה?
אז הוא בטח כבר אחרי זה..
מציעה שלא תגיבי לו פתאום, זה סתם יזיק.
אז הוא בטח כבר אחרי זה..
מציעה שלא תגיבי לו פתאום, זה סתם יזיק.
הגיוני, אבל ברגע שמקבלים החלטה לא חוזרים בעצמך
באותו הנושא: