10 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
שואל השאלה:
למה הוא שרד? בשביל מה?
למה הוא שרד? בשביל מה?
אנונימית
מה זה
שואל השאלה:
הדוניזם = נהנתנות
הדוניזם = נהנתנות
אנונימית
לא אומר לי כלום
אה את מתכוונת נגיד אם יש מישהי שבעלה בוגד בה אז הדונים אומרים שעדיף שלא תגלה נכון? אני לא חושב אז שזה נכון שאנחנו הדוניסטים מטבענו
שואל השאלה:
^^^לא, הוא צד בשביל לשרוד. למה הוא רצה לשרוד? בשביל מה?
^^^לא, הוא צד בשביל לשרוד. למה הוא רצה לשרוד? בשביל מה?
אנונימית
זה תלוי.. יש לדוג' כאלו שכל מטרתם היא להנות מהחיים על ידי שתייה, סמים וכו' שזה סוג אחד של הדוניזם, הסוג השני שלדעתי הוא יותר תכליתי זה ההדוניזם האפיקוראי.
^ זה התמכרות
שואלת השאלה הוא צד בשביל לשרוד כי האדם הוא חיה וזה אינסטינקט טבעי לרצות לחיות ולהעביר גנים
שואלת השאלה הוא צד בשביל לשרוד כי האדם הוא חיה וזה אינסטינקט טבעי לרצות לחיות ולהעביר גנים
אני מאמין שאנחנו נולדים עם הרצון להרגיש עונג מבלי לדחות סיפוקים, אבל כשאנחנו מתבגרים ונחשפים לחברה ולמציאות כולה, אנחנו לומדים לדחות סיפוקים על פי שיקולי דעת של עלות מול תועלת על אף שהדחף קיים בנו.
באותו הנושא: