5 תשובות
מדעים זה קצת מסובך. תלוי איך את במקצוע...
אחותי הקטנה בז' והם לומדים במדעים על החלקיקים ומצבי הצבירה
לדעתי אנגלית עדיף ממדעים, תלוי באיזו רמה את את אמורה ללמד. בכיתה ז לומדים על גזים מוצקים ונוזלים
אני במקומך הייתי משנה לאנגלית
אנונימית
למה אתם מלמדים כיתה ז? הם יכולים להיות בגיל שלכם ואפילו יותר גדולים
אנונימית
שואל השאלה:
^גם אני לא הבנתי מה ההיגיון
אנונימית