8 תשובות
כן הזה פחות כןאב אבל ממה שהבנתי לא ממש מומלץ
זיהומים לא נקי עדיף מחט
אקדח פחות כואב, נכון
שואל השאלה:
למה פחות עדיף תפרטו בבקשה
אנונימית
לא ממליצה לעשות עם אקדח זה פחות מדויק וסטרילי
יותר מומלץ לעשות עם מחט, התהליך עצמו פחות נעים אבל זה שווה את זה:)
שואל השאלה:
למה לא סטרילי עושים את זה גם באוזניים
אנונימית
אל תעשי עם אקדח זה יכול להזדהם **מנסיון**
אקדח לא פחות כואב, זה שקר יפה.