3 תשובות
כשאת עושה בנייה ראשונה תתחילי בקצר אל תעשי ישר ארוך מניסיון זה לא טוב ישברו לך מהר
לאט לאט שצומח לך תאריכי את הבנייה אהובה שלי תתחדשי
אנונימית
לא לפתוח דברים קשים לא להרביץ ולגעת בדברים קשים לא להתפרע לא להשים דברים כבדים ולג להדגיש את הציפרוניים
שואל השאלה:
תודה מהממת ❤❤❤❤
אנונימית