5 תשובות
תדברי עם עצמך ותביני למה את לא בןכה.
אולי קשה לך יותר מדי בשביל לבכות??
אולי קשה לך יותר מדי בשביל לבכות??
את יכולה להיות עצובה בלי לבכות. זה בסדר.
לכי לחדר שלך, תשמעי מוזיקה, תאכלי משהו טעים ותרגעי.
אם יהיה לך לבכות פשוט תני לזה לצאת, אבל לא צריך בכוח
לכי לחדר שלך, תשמעי מוזיקה, תאכלי משהו טעים ותרגעי.
אם יהיה לך לבכות פשוט תני לזה לצאת, אבל לא צריך בכוח
לא צריך ללחוץ, את יכולה גם לפרוק בכתיבה או לחברה זה עובד באותה מידה
אני יודעת שזה קשה, תנשמי נשימות עמוקות תשתי מים תשמעי שירים וזה יבוא לבד :)
אם את צריכה משהו אני פה להקשיב לך❤
אם את צריכה משהו אני פה להקשיב לך❤
תדברי עם משהו
באותו הנושא: