9 תשובות
כן ברור
כןכן
כמובן
במיוחד בשכבה
אם הבית ספר שלך משוייך לאותה חטיבה רוב הסיכויים שזה מה שיקרה
איזה 3 אבל לא היינו בקשר
וחצי שכבה הגיעה ביחד ככה זה היה
חצי שכבה מאותו בית ספר
רבע שכבה מבית ספר כל שהוא
רבע שכבה מבית ספר כל שהוא
ואיזה 10 ילדים לבד
ובאמת שהיה לי קשה להתחבר אבל אחרי כמה זמן הצלחתי
בעיר שלי יש רק חטיבה אחת אז בעיקרון 99% ממי שהיה איתי ביסודי עבר גם לחטיבה
^ כנל גם אצלי
וגם בכיתה שלי יש איזה 6 ילדים שהיו איתי ביסודי או יותר לא זוכרת כבר