7 תשובות
את תצטרכי להתחסן
אם את לא רוצה לעשות את החיסון תעשי בדיקת קורונה, אומרים שזה בכלל לא כואב
למה את לא מתחסנת ? וכן הוא צודק, שכבה/כיתה שלמה לא צריכה להכנס לבידוד בגללך. בגלל זה את צריכה לעשות בדיקה
שואל השאלה:
אבל כל יומיים???? זה מוגזם ואני גם לא יוצאת מהבית אני מהבית ולבית ספר לבית לבית ספר, אני לא יוצאת.
אבל כל יומיים???? זה מוגזם ואני גם לא יוצאת מהבית אני מהבית ולבית ספר לבית לבית ספר, אני לא יוצאת.
שטויות !!
שואל השאלה:
ואני לא רוצה להתחסן אני מפחדת מההשפעות, יש לי ידיד שקיבל שיתוק בפנים, ואני מפחדת מהשפעות עתידיות כמו הריון זה מפחיד אותי ברמות.
ואני לא רוצה להתחסן אני מפחדת מההשפעות, יש לי ידיד שקיבל שיתוק בפנים, ואני מפחדת מהשפעות עתידיות כמו הריון זה מפחיד אותי ברמות.
אל תתחסני בגללםם!!
באותו הנושא: