7 תשובות
אין לך כל כך מה לעשות
אבל אל תדאגי
קורה..
אבל אל תדאגי
קורה..
פשוט תתעלמי ותכחישי
לא ביג דיל
לא ביג דיל
הכל טוב מה שקרה קרה
אויש.... לא נורא, תתנחמי בזה שזה עבר ופשוט על תחשבי על זה
אני עשיתי במכנסיים בכיתה א ביום הולדת של ילד מהכיתה שלי ועד היום זוכרים לי את זה.
אז זה מביך אבל את לא לבד.
אז זה מביך אבל את לא לבד.
אנונימית
אני עשיתי במכנסיים בכיתה ג', הייתי בחדר של המזכירה במשך שעתיים והיא לא מבינה מה זה הריח המסריח הזה, כשקמתי מהכיסא הכל היה חום.
רציתי להרוג את עצמי
רציתי להרוג את עצמי
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני בת 15 ועשיתי במכנסיים זה נשמע סופר מביך ואני מקווה שהשכן לא הריח כלום ולא זיהה אותי
אבל אני בת 15 ועשיתי במכנסיים זה נשמע סופר מביך ואני מקווה שהשכן לא הריח כלום ולא זיהה אותי
אנונימית
באותו הנושא: