9 תשובות
אני בת בגובה 1.49 ...תתעודד
אתה לא צריך להרגיש רע עם עצמך. זה בסך הכל גובה, ואתה לא כזה נמוך...ואני לא חושבת שמישהי תשפוט אותך רק בגלל הגובה. לי למשל זה לא משנה
שואל השאלה:
תודה רבה על התגובות אבל כן שפטו אותי לגבי זה כמה פעמים...
אנונימי
אחי, אתה מטר שבעים עם נעליים.
מטר שבעים זה לא רע.

לראשונה שהגיבה, כן אבל את בת. יש הבדל.
שואל השאלה:
ובנוגע לראשונ, בנות נמוכות זה בסדר לדעת רוב הגברים, גבוהות מידי עלול להיות בעייתי אז אל תאכילי את עצמך בבאסה עם זה
אנונימי
זה לא נורא דווקא
לא חסרות בנות נמוכות
זה אפילו יפה בעיניי אנשים מסוימים, לדעתי הגובה האידיאלי לאישה הוא 1.50-60
תתעודד.. אני בן 19 מטר שמונים ושלוש
אנונימי
סתם לא נחמד מצידך, אנונימי.