2 תשובות
תהיי רגועה לחץ לא יעזור לך ובהצלחה מאמינה בךך❤❤❤
בהצלחה!!
אין מה להיות בלחץ באמת. גם אני נלחצתי אבל זה סך הכל יום כיף
רק המבחנים קצת מתישים לול
אין מה להיות בלחץ באמת. גם אני נלחצתי אבל זה סך הכל יום כיף
רק המבחנים קצת מתישים לול
באותו הנושא: