18 תשובות
יעשה לך לא טוב מאיזו בחינה?
אנונימי
שואל השאלה:
שם לא טוב
שכחתי להוסיף
אנונימית
שמעי אני חושב שאם יראו שלמרות שהחברות שלך מתלבשות לא צנוע ואת בכל זאת מתחזקת ולא מתייאשת זה מראה על אופי חזק.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אדם

זה לא שאני יכולה לעזוב אותן הם באמת חברות נפשה
לפחות אחת מהן
אנונימית
אני אישית הייתי מתחתן איתך סופית
תדברי איתן
אולי הן יתחזקו גם
ותיפגשי איתן בבית שלהן ככה שלא ידעו..
ולגבי השידוך שלך
אולי כדאי שהוא כן ידע מזה
כי אחרי שתתחתנו
זה יהיה מביך..
וכם בחתונה כולם יראו אותן באות וזה..
וזה יכול להיות מביך אם לא תספרי(לדעתי)
אני אזרוק עלייך את האמת הכואבת מראש:

חוזרת בתשובה לרוב ישדכו עם חוזר בתשובה, והוא מנסתם יבין את זה

החרדים יסתכלו עלייך כעל "סחורה פגומה" ולא יביאו לך חרדי שנולד חרדי אלא אם הוא מתחיל "להתקלקל"
שואל השאלה:
מר מלון
לא בקטע של יריית חיצים
אבל האם אתה חרדי ומבפנים אתה אומר את הדברים ? או מתוך שמועה ?
דבר נוסף אני לא הייתי חילונייה

ודבר אחרון , אני מאמינה במיליון אחוז שאם אלוקים ירצה שאני אתחתן עם חרדי "מבית" הוא ישלח לי אותו עד מפתן הדלת

(וזה לא שאשלול מראש חרדי חוזר בתשובה)
אנונימית
כמובן שאם ה' ירצה אז אין פה בכלל שאלה

אבל אני נוטה לחשוב כמו מר מלון
לא בקטע רע פשוט זה מה שזה
שואל השאלה:
אכן
אנונימית
כי כאילו אני גם חוזר בתשובה
ולא בקטע רע ח"ו
פשוט מרגיש שמתייחסים אליי אחרת לפעמים.. או לא מתייחסים חח
כמובן שזה לא כולם ככה
הרוב עם לב זהבב
אבל .. יש גם את הדברים האלה..
שואל השאלה:
אם בן אדם שופט רק בגלל חזרה בתשובה הוא לא ראוי
צריך "לשפוט" לפי האופי בסוף וכן לפי (לי זה חשוב) מידת דת - רייר או וואל דאן (וואל דאן כמובן)
חחח
אנונימית
נכון
אבל בשידוכין מאוד חשוב
המשפחה (שגם הם יהיו...)החברים וכו..
אבל אל תדאגי
יהיה טוב בסוף
שואל השאלה:
בעזרת ה' אמן
אנונימית
שואל השאלה:
טוב ציפי אני לא, יותר בכיוון של אלחנוך
אנונימית
שואל השאלה:
חח למה ציפי אבל
אנונימית