17 תשובות
לא מעניין
שכל אחד יתלבש איך שהוא אוהב ואיך שנוח לו.
לא אכפת לי, אני בעצמי כזאת.
אנונימית
מה אכפת לי
מה אכפת לי
שילבשו מה שנוח להם
מה הבעיה עם גופיות וחולצות בטן ימגזימה
אפשר בכל גיל ללבוש את הבגדים האלו
שואל השאלה:
רגע יש פה כמה שלא הבינו נכון אין לי שום בעיה עם זה שכל אחד ילבש מה שבא לו פשוט ראיתי כמה אנשים בסטיפס שלא מסכימים עם זה אז רציתי לגעת מה חושבים על זה
רגע יש פה כמה שלא הבינו נכון אין לי שום בעיה עם זה שכל אחד ילבש מה שבא לו פשוט ראיתי כמה אנשים בסטיפס שלא מסכימים עם זה אז רציתי לגעת מה חושבים על זה
אנונימית
שואל השאלה:
לדעת*^
לדעת*^
אנונימית
לי אישית אין בעיה עם בטן גם בגילאים האלה אבל(!!) שידעו איך להתאים את זה שיתאים לגיל שלהן- אם שמים חולצת בטן שמים ג'ינס ארוך(לא שורט) וההפך אם שמים שורט לא שמים בטן. כמובן שתלוי בגודל של הבטן. אם כל הבטן בחוץ אני לא הייתי מסכימה לבת שלי בגיל 12 ללבוש את זה, אם קצת רואים את הבטן זה בסדר אבל זה מאוד תלוי. ושהחולצת בטן לא תהיה גופיה.
מותר לכולן ללבוש מה שהן זה החלטה שלהן בעקרון
שכל אחת תעשה מה שטוב לה
שילבשו מה שהן רוצות
אמ שיעשו מה שבא להם/ן מה אכפת לי וזה גם לא צריך להיות לאף אחד אכפת
שזה לא צריך לעניין אף אחד
מה יש לחשוב שילבשו מה שבא להן
באותו הנושא: