7 תשובות
תלוי עד כמה הנזק, אבל עדיף כבר לקנות טלפון חדש.
במעבדה את יכולה להעביר את כל הנתונים על הטלפון הנוכחי שלך, לטלפון החדש
במעבדה את יכולה להעביר את כל הנתונים על הטלפון הנוכחי שלך, לטלפון החדש
איזה טלפון זה?
שואל השאלה:
^טלפון ישן רצח
^טלפון ישן רצח
אנונימית
תלוי בטלפון, בדרך כלל אחרי שעוברות שלוש שנים, החלפים נהיים נדירים יותר ולכן גם יותר יקרים
גם אם תקני מכשיר חדש לא אומר שאת צריכה לזרוק את המכשיר הישן לפח, גם לי יש מכשירים ישנים בארון, פשוט לא יצא לי לזרוק אותם חח
שואל השאלה:
לא נזק משמעותי, אני מתכתבת איתך דרך הטלפון המדובר , הוא עדיין עובד מצויין פשוט הוא שבור .
ולקנות טלפון זה לא אופציה אני מחוברת אליו רגשית
לא נזק משמעותי, אני מתכתבת איתך דרך הטלפון המדובר , הוא עדיין עובד מצויין פשוט הוא שבור .
ולקנות טלפון זה לא אופציה אני מחוברת אליו רגשית
אנונימית
לא שווה לתקן, תקני חדש
באותו הנושא: