3 תשובות
אם את רוצה ללכת תלכי, אל תשללי מעצמך בגלל שחברות שלך לא הולכות.
תלכי ותהיי עם המדריכים או עם ילדים אחרים
לכי תהני אני עכשיו חזרתי מטיול והיה לי הכי כיך בעולם