6 תשובות
לכי ותעשי חיים
חבל שמחזור ימנע את זה
לי היה ממש סבל שהייתי במחזור בטיול
אנונימית
^ מסכימה שזה קשה בטיול אבל מסתדרים מקסימום לוקחים כדור ושתשתה המון המון מים
פשוט חבל לפספס
אני גם קצת סבלתי שהייתי במשצים אבל היה כיף בטיול
ללכת! חבל לוותר על דברים בגלל מחזור...
לכיי חבל שמחזור ימנע אותך מלהנות , פד או טמפון ואת מסודרת
תשימי כדורים בתיק ותשתי אם יכאב לך
באותו הנושא: