9 תשובות
גם אני..ולפי מה שהבנתי הגוף נמתח או משהו
אנונימית
גם לי יש בגב
זה סימן שקורה בדרך כלל שמשמינים בצורה דרסטית כי העור נמתח
או גובהים דרסטית
יש לי גם בישבן ואני 14 זה נורמלי
יש לי ממזמן אין לך מה להתבייש.בזה כאילו אין לנו ממש מה לעשות עם זה את גם לא שולטת בזה זה חא יעלם אם תירזי או משהו כזה
זה בסכ צלקת (:❤
זה בסכ צלקת (:❤
את גדלה זה נורמלי
אני בן 14 וכל הגוף שלי מלא בזה
אנונימי
זה טבעי ולגיטימי..
העור נמתח פשוט
העור נמתח פשוט
באותו הנושא: