5 תשובות
יש סיכוי אבל קשנ מאוד, אני גם מנסה
כן.
אני לא ידעתי לקרוא שום דבר ברוסית עד גיל 12 עד גיל 14 לא ידעתי לכתוב ועד גיל 15 לא ידעתי דיקדוק
היום אני מדברת וכותבת פיקס לפעמים יותר טוב מהרוסים שנולדו ברוסיה חחח אם את צריכה שאני אעזור לך את יכולה לפנות אליי בפרטי
היום אני מדברת וכותבת פיקס לפעמים יותר טוב מהרוסים שנולדו ברוסיה חחח אם את צריכה שאני אעזור לך את יכולה לפנות אליי בפרטי
כן
לבד זה יהיה הרבה יותר קשה כי השפה הזאת גם ככה קשה...
אבל את יכולה
בהצלחה
אבל את יכולה
בהצלחה
באותו הנושא: