8 תשובות
כן מצטערת בשבילך אבל אתם קרובי משפחה
אנונימית
אממ לא יודעת אבל גם אם זה קרובי משפחה דיי אחוקים
רחוקים
אתם קרובי משפחה
מה? כן.
שואל השאלה:
מהה
דיי באלי לבכות באור שאני רואה
מהה
דיי באלי לבכות באור שאני רואה
אנונימי
שטויות
זה שאתה שונא אותם
לא אומר שאתה צריך להיות קשור אליהם
גם לי יש אח שאני שונא אותו
ואז מה?<!
זה שאתה שונא אותם
לא אומר שאתה צריך להיות קשור אליהם
גם לי יש אח שאני שונא אותו
ואז מה?<!
סליחה. אבל כן.
באותו הנושא: