התחברות הרשמה

תכנסו לשאלה דחוףף!!!!

טוב חליתי בקורונה מלפני בערך 3 חודשים או חודשיים ועכשיו יש לי חום כזה 37 כבר יומים ואני טיפה משתעלת אני לא יודעת אם זה קורונה או לא ואני פוחדת כי אומרים שמי שחלה כבר לא יוכל לחלות כבר ואני לא בטוחה תעזרו לי זה קורונה (חס וחליללהה) או שזה סתם צינון וזה יעבור????
24 במרץ 2021, 18:22
מה לעשותדחוףהתייעצות    
תשובה אחת
תעשי בדיקת קורונה למקרה חירום
א
אני ילדה אייקונית
באותו הנושא:
תכנסוו זה דחוףף דחוףף
אנשים שטובים באנגלית עזרה דחוףף בבקשה תכנסו זה דחוףף
בבקשה כנסו דחוף איך אני יעשה שאתם תיכנסו לשאלה נו תכנסו דחוףף
שלום לכולם שאלה לי אליכם דחוףף תכנסו מהרר מהר מהר
שאלה בעברית תכנסו דחוףף
דחוף דחוף דחוףף אני מתחננת תכנסוו
דחוףף מי שהיה לו גשר תכנסו יש לי שאלה!!
אמלה תכנסו דחוףף דחוףף!! רק בנות
שאלה תכנסו דחוףף
תכנסו דחוףף!!!
עזרה דחוףף זה ממש דחוףף בבקשה תכנסו מה לענותת??