13 תשובות
אתה וכל האנשים שמתנהגים כמוך הם הסיבה שאני מתביישת מאמי
אנונימית
מחזקת את אנונימית
תודה מרינט מותק
אנונימית
בוודאי זכינו בראש ממשלה מושלם מה אני אגיד^
אנונימית
שואל השאלה:
תסבירי את עצמך
תסבירי את עצמך
אין לי ממש דרך לקצר, אולי רק השיר של ההפגנות יסביר- שוחד, מרמה, הפרת אמונים.
ראש ממשלה מדהים
ראש ממשלה מדהים
אנונימית
מתעלמים מהפשעים שהוא עשה הבן אדם בכוונה פילג את העם, גרם לנזק בלתי הפיך בחברה, גרם לכל מי שלא תומך בו להיראות כמו עוכר ישראל ויצר כת סביב עצמו
אחלה ראש ממשלה סך הכל
אחלה ראש ממשלה סך הכל
בדיוק^.
אנונימית
שואל השאלה:
לא חושב
איזה פשעים הוא עשה?
מה פילה את העם?מאז ומתמיד היה ימים ושמאל,לידע כללי,כל אלו שתומכים ממש בביבי זה כי הם רואים את כל ההייטרים האלו שיש בשמאל שפשוט מקנאים שהבן אדם הכי מוכשר פה הוא ימני
ותפסיק לומר מילי שהן סתם שקר כמו
"נזיק בלתי הפיך"בלה בלה בלה
והוא לא גורם לכל מי שלא תומך בו להיראות ככה
לא חושב
איזה פשעים הוא עשה?
מה פילה את העם?מאז ומתמיד היה ימים ושמאל,לידע כללי,כל אלו שתומכים ממש בביבי זה כי הם רואים את כל ההייטרים האלו שיש בשמאל שפשוט מקנאים שהבן אדם הכי מוכשר פה הוא ימני
ותפסיק לומר מילי שהן סתם שקר כמו
"נזיק בלתי הפיך"בלה בלה בלה
והוא לא גורם לכל מי שלא תומך בו להיראות ככה
צודק לגמריי
מסכים איתך שואל השאלה
הם לא 'כפויי טובה' - הם אנשים טובים, עם אידיאולוגיה שונה
(כמובן שאני מתנגד לה, אבל זה כבר סיפור ליום אחר)
(כמובן שאני מתנגד לה, אבל זה כבר סיפור ליום אחר)
יואו אימלה מה אתה רוצה תקרא את השאלה ותענה לפי מה ששואלים זה לא קשור
אנונימית
באותו הנושא: