5 תשובות
אני יודע איך זה מרגיש , ובאמת שאת יכולה להרגיש ביותר מנוח לדבר איתי בפרטי. אני אוכל לעזור לך , תנסי לפחות?
כן זה מאוד הגיוני גם לי יצא לחוות את זה בחיים. קחי את הזמן שלך. בסוף יגיע השלב שתביני שבשביל להתקדם צריך לשתף ואת תשתפי. אם לשתף מישהו שאת לא מכירה זה יקל עלייך.. אז אני מוכן להקשיב בשמחה
שואל השאלה:
לא כי אני מעדיפה להשאר אנונימית..
אבל תודה רבה, מעריכה ממש
אנונימית
מבין את האי יכולת. תרצי אולי לדבר על נושאים אחרים? סתם להכיר? הכל בסדר
שואל השאלה:
ממש תודה אבל באמת שאני לא יכולה לדבר על זה עם אף אחד.. המפקדת שלי הציעה לי לראות פסיכולוג וסירבתי.. אז היא אמרה לי שאם אני אשנה את דעתי להגיד לה
אנונימית