5 תשובות
חח זה לא ממש ישפיע אם זה היה חד פעמי את יכולה לעשות אימון אירובי אבל זה לא יגרום לך להיות יוצר שמנה אם זה פעם ב
לאו דווקא, יכול להיות שזה גם התאזן לך עם מה שאכלת במהלך היום
כל עוד זה השביע אותך זה מעולה.
גם זה לא כזה ישפיע, יכול להיות שגם בימים אחרים זה יתאזן עם זה
לא עובד ככה, גירעון קלורי.
אבל את תעלי את הקלוריות האלה ממילא באכילת דברים אחרים...ותתפנקי, זה גלידות!!! לא נורא מדי פעם
מה פתאום
אנונימית