8 תשובות
מצטרף ומקווה
עוד לא יודעים את התוצאות
וואי הלוואי שלא אני לא סובלת אותו
אנונימית
לא, כרגע נראה שהגוש נגד נתניהו מקים קואליציה.
לא חח שמאל לא ינצח זה או שביבי לוקח או בחירות חוזרות בנט הטיפש לא ילך עם ערבים אין לו ברירה אחרת
עוד לא יודעים
orb גדעון סער כן הלך עם השמאל. צריך לזכור שהערבים והאנשים שנחשבים "אנטיציונים" בגוש השמאל עברו לרע"מ. אפילו מפלגת המרכז שמאל לא מתחברת אליהם מאותם שיקולים פוליטים. הסיבה היחידה שבנט לא רץ למפגת השמאל היא בגלל שחתם שלא ישב עם לפיד והוא לא רוצה לצאת שקרן, אבל בגלל שהוא אמר אותו דבר על ביבי כך שיש סיכוי שהוא יעבור לשמאל (מילה כנגד מילה). חוץ מזה לפיד לא שונה משמעותית מהאידיאולוגיות של ביבי. הוא תומך באותה גישה כלכלית ובאותה גישה בטחונית ולליכוד יהיה קול יחסית משמעותי בכנסת שכזאת, מה שעלול לפתות את בנט
אנונימי
ללפיד אין ממשלה בלי השמאל ובנט לא ישב איתם אז השמאל יקפוץ ובבחירות הבאות רעם כבר לא תעבור אמן שגם מרצ אז טיל
באותו הנושא: