7 תשובות
אמאלה מה זה אנורקסית ופשוט "תחריכי" קודם כל איך אתה יודע שהיא אנורקסית? אנורקסיה זה כולל גם תת משקל ועוד הרבה דברים לא רק רגשות אשם על אכילה, ולשאלה, יש עמותה שקוראים לה סהר את מוזמנת לחפש עליהם אפשר לדבר שם באנונימיות עם אנשים מקצוע בחינם זה מאוד נחמד ואני לגמריי מבינה אותך זה קשה אבל אני מאמינה בך ואני יודעת שלאט לאט תצליחי שוב לאהוב לאכול, בבקשה תשתי לפחות ותנסי לאכול דברים קלים בהתחלה כמו פירות
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי מודעת לזה,אין לי אנורקסיה,אבל בזמן האחרון התחלתי לשפוט את הגוף שלי ופשוט מרגישה רע כל פעם כשאני אוכלת
אמא שלי מודעת לזה,אין לי אנורקסיה,אבל בזמן האחרון התחלתי לשפוט את הגוף שלי ופשוט מרגישה רע כל פעם כשאני אוכלת
אנונימית
שאתה צם ואוכל אחרי זה הגוף יאגור שומן.
שאתה צם ואחרי זה צם עוד בסוף תמות.
אז אולי לאכול בריא ולשפוט את עצמך שאת אוכלת דברים לא בריאים כמו מקדונלד או גלידה זאת הדרך
אם bmi שלך לא תקין , אם הוא כן אז את צריכה לחשוב על כיוון של טיפול פסיכולוגי
ממש לא הייתי אומר אנורקסיה , אלה חוסר ביטחון שיש הרבה פעמים לנערות
וזה נורמלי
בעיות מתפתחות לפעמים שלא מטפלים בחוסר ביטחון הזה ,
שאתה צם ואחרי זה צם עוד בסוף תמות.
אז אולי לאכול בריא ולשפוט את עצמך שאת אוכלת דברים לא בריאים כמו מקדונלד או גלידה זאת הדרך
אם bmi שלך לא תקין , אם הוא כן אז את צריכה לחשוב על כיוון של טיפול פסיכולוגי
ממש לא הייתי אומר אנורקסיה , אלה חוסר ביטחון שיש הרבה פעמים לנערות
וזה נורמלי
בעיות מתפתחות לפעמים שלא מטפלים בחוסר ביטחון הזה ,
אני כל כך מצטערת אהובה
תקראי את הספר "מיתוס היופי" ותביני שנפלת בפח שחברות התרופות והדיאטה טמנו לך. יש מישהו שעובד מאוד מאוד קשה כדי לשתול בנו רגשות אשם, מחלקות האנורקסיה בולמיה בתפוסה מלאה בגלל שמישהו רוצה להרוויח הרבה מאוד כסף - בגלל רדיפה אחרי מיתוס יופי שקרי שיצרו גברים.
אני מקשרת אותך לתשובה אחרת שעניתי עליה הרגע. אם מישהו העיר לך, או אמר לך משהו. את מוזמנת להיזכר שזה הגוף שלך, ושאת יכולה לבחור לשמור עליו - כדי שתוכלי להמשיך ולממש את החלומות שלך. דיאטה אינה החיים. החלומות שאת רוצה להגשים ותצליחי הם העניין. שמרי על עצמך היטב. ותאכלי דברים קצת יותר בריאים - אבל תאכלי. כשהייתה לי תקופה כזאת נפלתי ופרכסתי על הרצפה לכמה דקות. זאת הייתה קריאת השכמה של החיים. שום דבר בעולם לא שווה את הבריאות שלך!
https://stips.co.il/ask/10849162/%d7%9e%d7%94%d7%95-%d7%90%d7%99%d7%93%d7%90%d7%9c-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a4%d7%99-%d7%9c%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d
אני מקשרת אותך לתשובה אחרת שעניתי עליה הרגע. אם מישהו העיר לך, או אמר לך משהו. את מוזמנת להיזכר שזה הגוף שלך, ושאת יכולה לבחור לשמור עליו - כדי שתוכלי להמשיך ולממש את החלומות שלך. דיאטה אינה החיים. החלומות שאת רוצה להגשים ותצליחי הם העניין. שמרי על עצמך היטב. ותאכלי דברים קצת יותר בריאים - אבל תאכלי. כשהייתה לי תקופה כזאת נפלתי ופרכסתי על הרצפה לכמה דקות. זאת הייתה קריאת השכמה של החיים. שום דבר בעולם לא שווה את הבריאות שלך!
https://stips.co.il/ask/10849162/%d7%9e%d7%94%d7%95-%d7%90%d7%99%d7%93%d7%90%d7%9c-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a4%d7%99-%d7%9c%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d
להרגיש אשמה על זה שאת אוכלת זה לא טוב רעב זה משהו טבעי לאכול בשבילי זו חוויה אני אוכל כמה שבא לי אבל גם עושה ספורט וככה אני מרגיש פחות רע עם עצמי
תאכלי באופן מסודר
באותו הנושא: