9 תשובות
כן כן לכי
כן
לא, לנסוע
תסעי מה אכפת לך מקסימום הווחרת יום בצפון
אם תלכי את תגיעי בסוף, כדאי לך לנסוע
שואל השאלה:
חח הייתי חמש שעות נסיעה
שואל השאלה:
אבל הגענו
שואל השאלה:
חח חצי מהזמן היינו בפקק חמש שעות אכלנו קצת ובשמונה יצאנו הביתה אבל למזלנו לא היה עוד פקקים
ואוו , והיה שווה?
באותו הנושא: