9 תשובות
כן כן לכי
כן
לא, לנסוע
תסעי מה אכפת לך מקסימום הווחרת יום בצפון
אם תלכי את תגיעי בסוף, כדאי לך לנסוע
שואל השאלה:
חח הייתי חמש שעות נסיעה
חח הייתי חמש שעות נסיעה
שואל השאלה:
אבל הגענו
אבל הגענו
שואל השאלה:
חח חצי מהזמן היינו בפקק חמש שעות אכלנו קצת ובשמונה יצאנו הביתה אבל למזלנו לא היה עוד פקקים
חח חצי מהזמן היינו בפקק חמש שעות אכלנו קצת ובשמונה יצאנו הביתה אבל למזלנו לא היה עוד פקקים
ואוו , והיה שווה?
באותו הנושא: