6 תשובות
למסעדה
לקניון למסעדה
שואל השאלה:
בסדר מסעדה זה ביחד עם זה
בסדר מסעדה זה ביחד עם זה
אנונימי
למסעדה אבל ים הכי זורם
לנמל יכול להיות לגמרי נחמד,אחרי סיבוב בנמל אפשר ללכת ליפו שם ,חמוד שם לגמרי ויש מה לאכול אז זה מעולה.
יכול ללכת לשרונה ...אולי פיקניק נחמד יהיה כיפי למרות שמפוצץ זוגות שם במיוחד בערב.
תבדוק הופעות,סטאנדאפ וכו
יכול ללכת לשרונה ...אולי פיקניק נחמד יהיה כיפי למרות שמפוצץ זוגות שם במיוחד בערב.
תבדוק הופעות,סטאנדאפ וכו
עזריאלי, מסעדה, ים?
באותו הנושא: