6 תשובות
הוא *היה* תשמחי שהוא הצליח להתגבר על המצב
תחשבי על זה שזה היה בעבר ועכשיו הכל בסדר :)
ואי זה בטח ממש קשה אבל באמת את צריכה לשמוח שהוא כבר לא במצב הזה והוא במצב יותר טוב עכשיו❤
מה זה משנה, עכשיו יש לו בית ומשפחה סימן שהוא כבר לא הומלס
~להאמין לו~
ולהעריך את מה שיש לך
ולהעריך את מה שיש לך
אנונימי
הוא היה פעם זה אומר שהוא בן אדם חזק תעריכי את זה שיש לך אבא כזה אל תיהיה עצובה בגלל זה
באותו הנושא: