4 תשובות
השבח לאל סיימתי עם הסיוט הזה
לא, אני דווקא מתרגש.
אמלה כןן לא באלי לחזור אני בקושי זוכרת את ההרגשה של ללמוד בכיתה
כבר היינו איזה שבועיים שם... אבל אני מקווה שזה יהיה בקפסולות ולא כולם יחד...
אני לא כל כך רוצה לחזור, את האמת.
אני לא כל כך רוצה לחזור, את האמת.
באותו הנושא: