7 תשובות
זה לא ציר... זה קורה
עוד חצי שנה תרגישי צירים אולי קצת קודם
עוד חצי שנה תרגישי צירים אולי קצת קודם
כתוב אנונימי-
אני מבולבלת
אני מבולבלת
אנונימי?
מאוד הגיוני
מאוד הגיוני
כתוב אנונימי-
אני אענה בכול זאת למרות שזה כנראה ספאם:/
זה כנראה לא צירים, את לא אמורה להרגיש צירים בשלב הזה של ההריון
אני אענה בכול זאת למרות שזה כנראה ספאם:/
זה כנראה לא צירים, את לא אמורה להרגיש צירים בשלב הזה של ההריון
נסיכה כנראה התינוק בועט חזק מידי
וזה כואב לך
תנסי לתופף על הבטן בעדינות זה יעזור
וזה כואב לך
תנסי לתופף על הבטן בעדינות זה יעזור
צירים.
כנראה צירים לא אמיתיים, זה קורה לפעמים
אנונימי
באותו הנושא: