7 תשובות
זה לא ציר... זה קורה
עוד חצי שנה תרגישי צירים אולי קצת קודם
כתוב אנונימי-
אני מבולבלת
אנונימי?
מאוד הגיוני
כתוב אנונימי-
אני אענה בכול זאת למרות שזה כנראה ספאם:/
זה כנראה לא צירים, את לא אמורה להרגיש צירים בשלב הזה של ההריון
נסיכה כנראה התינוק בועט חזק מידי
וזה כואב לך
תנסי לתופף על הבטן בעדינות זה יעזור
כנראה צירים לא אמיתיים, זה קורה לפעמים
אנונימי