5 תשובות
אני לא מבינה בזה כל כך אבל אני חושבת שאת יכולה, תנסי כמה שיותר אבל פחות להתאמץ אבל חשוב שתלכי לנוח, תשני זה יעזור הרבה, ואפילו תקחי כדורים נגד צינון וחום לדעתי. תרגישי טוב ❤
אם יש לך חום, עדיף שלא תסכני אותך ותתני לגוף שלך מנוחה. חבל סתם להתאמץ, אם לא תתאמני יום אחד זה בסדר גמור
שואל השאלה:
^אבל הייתי כבר יומיים בהפסקה (שישי ושבת)
תכננתי להמשיך את התוכנית היום כי לא הייתי בבית בכלל
^אבל הייתי כבר יומיים בהפסקה (שישי ושבת)
תכננתי להמשיך את התוכנית היום כי לא הייתי בבית בכלל
אנונימית
אם את חולה עדיף שתוותרי, אם יש לך חום זה אומר שהגוף שלך מאותת לך לנוח ובגלל זה עדיף שלא תתאמצי ותחכי שהחום יעבור, גם אם זה כמה ימים
שואל השאלה:
אוקי תודה לכן❤
אוקי תודה לכן❤
אנונימית
באותו הנושא: