3 תשובות
זה לא רע, מידי פעם טוב לפנק את עצמך
ממש לא, מותר לך לפנק את עצמך לפעמים. כל הקטע בחיים זה להנות מהם.
לא, כולם עושים את זה תמיד
באותו הנושא: